niedziela, 26 lutego 2012

Najlepsze blogi.



Chciałabym polecić Wam cztery blogi, na które osobiście lubię wchodzić i przeczytałam je całe od deski do deski. Są według mnie najlepsze, podoba mi się styl dziewczyn, to w jaki sposób prowadzą swoją stronę oraz sposób pisania, a przede wszystkim staranność i sumienność prowadzenia bloga. Nie wiem czy sama znalazłabym tyle czasu ile one poświęcają na to aby podzielić się z nami swoimi pomysłami na stylizacje. 


Zapewne większość z Was zna blogi tych dziewczyn, a jeśli nie to polecam obejrzeć i przeczytać. ;)




Kolejność przypadkowa:


http://julia-nessa.blogspot.com/












* Zdjęcia zamieszczone za zgodą właścicielek.






PS. Z żadną z dziewczyn nie znam się osobiście ani virtualnie. 


A jakie są Wasze ulubione blogi? ;)

1 komentarz:

  1. ja jak na razie odkryłam tylko panią w blond włosach, i blog rzeczywiście jest genialny, bardzo ciekawy post.
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń